Inspiration & Results












Jag är nu lite mer än halvvägs framme vid mitt första delmål. Vikten blev en svår nöt att knäcka då jag har lätt att bygga muskler och de väger mer än fett, så där har det inte hänt så mycket. Det känns endast på kläderna, att byxor som suttit tajta, nu sitter lösare. Det är helt fantastiskt :-)
Ocksåorkar jag springa snabbare för varje gång :-)

Jag är fortfarande inte ute efter en smal eller spinkig kropp utan ett hälsosammare liv, bättre kondis och helt enkelt mer ork i vardagen. Den där "snygga" kroppen är mer som en bonus, en belöning om man så vill och det är väl aldrig fel att ha en kropp och ett sinne som utstrålar välmående, glädje och livslust!!?
För det är så jag ser när jag tittar i spegeln nu :-)




Make your own choices!







Jag har sagt det förr och säger det igen - kosten är A och O!!

80% kost
20% träning



Keeps going

Puss på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0