Goodbye Facebook!






Eller ja, det är åtminstone ett försök värt tror jag :-)
Det tar ganska mycket tid från min vardag då jag ofta kollar länkar, bilder och videoklipp. Det är ju iofs rätt kul men borde inte få ingå så mycket i vardagen tycker jag, iallafall inte i min! :-)

Chatten däremot kommer jag nog behöva använda då och då eftersomjag jag först och främst tar alla mina beställningar på namntavlor via den.

Jag gick över huvudtaget bara med i Facebook för att kunna kommunicera lite bättre och lite billigare med släktoch gamla vänner från Tyskland. Men först i mitten/slutet på 2008 tror jag upptäckte jag Facebook. Innan dess har jag varit en flitig "Lunare" ;-) Gud det var tider!! haha

Men jag troratt den ständiga tillgängligheten gör att vi blir allt "latare" med att faktiskt höra av oss och umgås.
För "jag ser ju ändå utvecklingen på dina barn och ditt fina hem på fejan så det gör inget att vi inte träffas så ofta!"

"Åh så fint du har det. Du måste vara lycklig!"

En bildsäger mer än 1000 ord sägs det.. Undrar då varför allatrodde att mitt liv var så perfekt??

Om ni tänker efter vad bilderna visar och innehåller så borde dom flesta ha klurat ut vad som egentligen försiggår.
Men det är ett så bittert "ShhhShhhh!" tema så jag skall inte skriva om det mer än såhär.

Tids nog kommer ni på det också :-)

Well, jag finns alltid på mobilen, bloggen och Instagram (åtminstone en tid framöver)


Jag fortsätter självklart min resa mot ett hälsosammare, renare och piggare liv, vilken ni förhoppningsvis kommer att fortsätta följa i den mån jag hinner uppdatera :-)

Namntavlorna är också i fortsatt produktion så det är bara att beställa på :-)

Night night Sweetiepies <3 ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0