Bad och bus!

Igår träffade jag en Old Old friend (ändå från Arvika) på Spat och pratade å skrattade medan ungarna sov i bilen. Sååå fantastisk härligt :-)

På eftermiddagen hade William sedan bestämt att vi skulle bada, så vi packade ihop å åkte till badhuset en timme vilket var mycket uppskattat av båda busungar :-)







därefter njöt vi av en glass i kvällssolen och tog oss en promenad runt stan. Här blev jag återigen påmind varför jag flyttade hit..











JAG ÄLSKAR STRÖMSTAD!

Nåja, Thor blev akut hungrig vid 4 tiden här så han fick picknicka i mamis säng så nu rullar vi runt här lite rastlösa å halvtrötta..






Hmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0