6 veckor kvar!





Det känns som jag är tillbaka på träningsbanan. Har tränat en hel del denna veckan och varken fått ont i knä eller höften (vilket vanligtvis hör till som mandeln i gröten!!) så jag är fruktansvärt nöjd över mig själv och min kropp!! :-)

Nu har jag till och med avklarat Challengepasset (ett cardio pass på ca 45minuter) utan några som helst problem och kört slut på varenda muskel i kroppen :-)

Jag känner min i top form och målet är to "LOOK GOOD NAKED!"
(kirurgen får dock vänta med att rätta till magdallret något år ;-))

Sååå jag är 1/3del på vägen känner jag :-D 6veckor kvar till badsäsong, 6 av 8 veckors slit kvar :-) ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0