Två virvelvindar

Imorse var det dags för mitt månatliga besök hos Mia's

Dock har jag börjat tycka att det numera är med jobb än nöje att få ögonbrynen fixade då jag ju alltid måste släpa med mig barnen.. Hädanefter får sådant göras på fredagar (som allt annat) när J är ledig och kan ta barnen. Kommer inte bli så populärt men vad ska jag göra??

Därefter handlade vi lite smått som behövdes och vi tog det ovanligt lugnt och bara gleeed genom ICA :-)

Thor kom på en liten käk grej att använda Quick Shop hållaren till :-D







Sedan blev det middag och fika hos Iris & Bertil där barnen nästintill vandaliserade lilla lägenheten :-P






Nu har vi ätit våfflor och sett på någon konstig dokumentär om myror som William har fastnat för :-S hehe


Thor är mindre glad, tror det är tänderna men dem kan man ju skylla allt på i stort sätt ;-)


Måste komma ihåg köksbilden ikväll också ;-)


Hej så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0