Slumrande drömmar!

Dem finns det gott om i mitt huvud!
Dock är det en dröm som har legat där lite föör länge känner jag nu!!

Jag har gått och mer eller mindre väntat på "tiden" att det någon gång skall kännas rätt, passa in, skall hinnas med osv..

Vi har ju (iaf jag) levt i en flyttbubbla bra länge nu. Först nu i årsskiftet så fick vi, efter 2 år av kaos, vårt hem. På den tiden har jag väntat. Nu realiserar jag att det är mer kaos än någonsin eftersom J och jag plötsligt prioriterar så himla olika i väldigt mycket. Det har helt enkelt gått för lång tid som man bara har slumrat bort i väntan på tiden. Vilket jag ångrar!

Men man är alltid smartare efteråt..

Jag är inte glad över att jag har gått miste om så många månader av väntan. Verkligen inte!

Och nu gäller det att någonstans på något vis hitta den där energin som krävs för att fatta dessa sista, ganska avgörande beslut..

Och som så ofta när jag är lite nere så ägnar jag mig åt inredning, så idag har jag bestämt mig för att köpa tapet och göra om gamla tvrummet, IDAG!

Heja Mej <3


Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

oooh! spännande!
du får ta o lägga upp bilder sen :)

Heja,heja!!

Kram!

2013-03-21 @ 11:03:42
URL: http://miatobbe.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0