No Energy Left!!

Idag har det varit en sådan "skrik-allt-du-orkar-dag"!!
Från morgon kl04 tills för 10 minuter sedan gick det i ett, var det inte William som var missnöjd med det mesta så var det Thor... Den enda lugna timmen var när Thor sov och William och jag grillade korv.

Jag orkar verkligen knappt hålla mig sittandes. Vill bara lägga mig och sova!

Och såna här dagar saknar man en vän, någon man kan ringa till, en som lyssnar, peppar eller bara finns där.. kramar om och smider lite galna planer :-)
Såna här dagar inser jag hur ensam jag är.

Imorgon känns det säkert bättre, men ensam är jag ändå. Många som alltid säger "du kan alltid ringa mig" men det är inte samma dak som att ha sin bästa vän vid sin sida, som vet ALLT om mig, som känner mig innan och utantill, som vet hur jag mår av att endast se på mig.

Nu har huliganerna somnat IGEN! Men jag tänker verkligen inte väcka dom! :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0