Mar. 18, 2013

Som jag skrev tidigare idag så hade vi en mysig dag i skogen trors stormiga vindar och bitande kyla :-)
















Det var då riktigt skönt att komma in i värmen och äta lunch :-) Thor sov ute i vagnen den lilla stackarn' men frisk luft är helt klart bäst!! :-)



Kotlett till mig och (massa!!) köttbullar till knattarna var en hit :-)




William var så trött så han somnade sittande, tuggandes på sin smörgås :-) så söt!

Det gick verkligen utmärkt idag med allting. Jag var lite rädd för att det skulle bli lite körigt dom första dagarna nu när John jobbar borta igen.

Och till sist måste jag berätta att jag skall (åtminstone försöka) lägga ut bilder varje kväll på ett städat kök :-)
J och jag har haft en del diskussioner (läs storbråk) om hur/när köket skall/borde städas och han tycker att jag själv inte lever upp till mina krav (tvångstankar??) och förväntningar. Jag har (tyvärr..??!) ett måste och det är ett städat kök INNAN jag går och lägger mig!

Det är bara så :-)
Så nu ska han få se ATT jag lever som jag lär! :-)





Gonatt på Er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0