Home

Några bilder från hemmet - en del av hallen och finrummet :-)






Jag har nu smått börjat att hitta rätt, landa, bo in mig, kalla det vad du vill ;-)
Vi har bott här i nästan 3år men det är alltså inte förän nu det börjar kännas bra, åtminstone bättre!? Helt fri från Gravid- och Amningshormoner, stökiga familjemedlemmar och annat maas..
Men vägen är lååång och riktig ojämn..!

I helgen hittar ni mig på stans största loppis där jag skall sälja allt jag har förmycket av ;-)

Ha en finfin dag alla <3


Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

ooh! vart hålls detta nånstans!?? :)

KRAM!

2013-03-13 @ 11:36:17
URL: http://miatobbe.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0