Händer mycket nu






Jag har fått hem två fina böcker som jag skall lusläsa dom närmaste dagarna :-)


I eftermiddag har vi varit hos Faffo, barnens farmor, och lekt. Sedan såg vi att det hade snöat en del vilket gjorde mig aningen ledsen men det gick över ganska fort :-)

Nu har jag rensat nästan allt i alla skåp och även gjort mig av med (sålt) gammalt porslin! kan knappt vänta tills jag får skaffa mig nytt och fräscht :-D

Köksbilden kommer imorgon, har inget minne kvar i telefonen så kan tyvärr inte ta kort mer :-/

Till sist : det här inlägget kändes väldigt B men mina tankar svävar på annat håll ;-)


NOTE TO SELF: Fortfarande inte ringt pappa :-/

Gonatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0