Fredagsmys & P4

Igår kväll åt vi tacos hos J's syster som också passade William & Thor medan jag var hos frissan :-) Riktigt fredagsmysigt med kladdkaka till efterrätt :-)

William var dock mindre pigg och på hemvägen åkte hela kvällsmaten ut i baksätet :-( stackarn somnade inte före 2 likaså lille Thor. idag mår dom dock bättre :-)


Men såhär glada var vi emellanåt och lekte med kameran, lille Thor och jag :-) tack vare en rutinerad, god vän som alltid lyssnar när det är tufft!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Öppnade posten imorse och fick till min stora förvåning se att jag blivit utvald till jury i p4s svensktoppen :-)
Riktigt spännande må jag säga :-)




nu snart är det jobbdags. Senare får ni skåda mitt fina loppisfynd jag gjorde på nätet också. lite försmak på de här nedan. Puss å kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0