Dreams Come True

Idag har det varit en av dom roligaste dagarna jag haft i mitt liv!!

Jag har fått vara fotomodell.


J och jag blev iordning gjorda som brudpar och jag fick bära en av dom finaste klänningarna jag sett.








Lite stelt i början men tinade upp ganska snart efter lunch :-)

Jag fullkomligt älskade det!!
Posa, och hitta vinklar som ser bra ut. Alla som känner mig vet hut roligt jag tycker att det ät att stå framför kameran, gärna lite naket också ;-) haha :-P

Mer om dagen idag får ni läsa imorgon då jag kommet länka till fotografernas hemsidor också :-)

Nu skall det snart tränas.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0