Älskade Hortensior

När jag stövlade in på Ica hittade jag dessa skönheter som bara skulle med mig hem :-) Platsar bra här hemma. Och mina krukor jag hade tänkt sälja på lördag hittade hem igen ;-)





Köpte även kattmat som egentligen var det jag skulle åka och köpa i första hand då jag upptäckte att det var slut när jag hämtade ved. Men ni vet ku hur det är :-P


Lite panikartad packade jag alltså in barnen i bilen lågom vid läggningsdags eftersom jag också skulle hämta en sak i Strömstad. Det hade dom inget emot och samarbetade som två små änglar :-) (blev rätt förvånad då det aldrig brukar gå smidigt för oss att komma iväg)

Välling fick Thor i bilen så tog det väl 10 minuter så sov dom och det gör dom ännu :-)

Jag har avslutat kvällen med Grey's Anathomy och Nyheterna såklart :-)
Var faktiskt inte mig emot att bli gräsänka igen ;-)


Godnatt på er
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0