Traktor, Bil & Släp

Denna förmiddagen har vi tagit oss en tur till grannens får :-)

*



*



*




*




*

Själv tycker jag att det syns att jag är vaken större delen av nätterna!! Huden och ögonen ser tröttare ut än någonsin och orken är sådär lagom med..

*




*

Och jag försöker verkligen med det!! Mina barn är mitt allt och ger mycket men lille Thor kräver otroligt mycket av mig! Hade han varit nummer 1 så hade jag garanterat inte velat ha en till såhär tät inpå ;-)

*

I eftermiddag skall jag spendera några barnfria timmar med min fina vän K och det ser jag verkligen fram emot. Jag är ju aldrig själv förutom på jobbet eller den lilla stunden jag springer..

Nåväl

Lunchen är avklarad och nu väntar vi på att klockan skall bli 16 :-D


*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0