Pause

Idag har jag varit och kollat upp mitt onda ömma knä..
Beskedet:"Strikt springförbud 1 vecka" åtminstone tills jag köpt nya skor då jag behöver extra stöd i vänstra fothålan..
Det tog knäcken på mig eftersomjag satsade på att slå mitt 10km rekord denna veckan.. Jaaag måste ut å springa, svettas å kämpa känner jag, annars är jag inte jag!!
Ben, rumpa, rygg å mage på mattan fick det bli ikväll istället.. behövs väl det med men jag är ju inte ute efter att bygga upp fler muskler nu än behövlig.. jaja :-)
Nu blirdet sängen!
Förlåt för dålig uppdatering idag :-/


*






Kommentarer
elin

Som jag skrivit tidigare är du en riktig inspiration! :) Kan du inte skriva lite mer om vilka specificika övningar du gör? Jag försöker bygga upp min egen motivation lite här för att kanske börja på riktig jag med under sommaren :)

2013-06-06 @ 08:53:58
URL: http://livetpalundstorpet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0