Överbelastad

Jag har verkligen pinat mina stackars lår idag så jag nästan kröp hem de sista metrarna...!

Runt lunch när Thor sov körde jag då Squats som jag blev tipsad om och det kan nog bli en favorit eftersom det är så enkelt och otroligt effektiv!

Körde rätt intensivt.
Därefter ville William sparka boll och det gick ju sådär bra med spaghettiben hahahaha :-)

Och nu ikväll har jag tagit mig en liten springrunda på ca 5,5km och det gör jag aaaldrig om!!
Musklerna var så hårda, trötta och stela så jag kände mig som en klumpig å plåtig robot..
Fick stanna, stretcha å skaka ut benen en bra stund innan jag ens kunde gå. Tillbaka gick det något bättre men imorgon lär jag ha världens träningsvärk haha :-P
Där går min gräns på daglig träning :-)



*






*






*











Gonatt På Er Mina Pussgurkor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0