Monday

Termometern visar 33grader i solväggen där jag har legat och pressat den senaste timmen samtidigt som jag har funderat över diverse händelser som äe inplanerade framöver.. inte minst, flytten å allt som skall hinnas och göras innan!! Uff :-P

*

Åh vad jag längtar efter ett ordnat och heeeelt vanligt Svensson-Liv just nu :-)

*


På tal om det så beställde jag ju en matkasse för någon vecka sedan..

*

Inget som jag tänkte fortsätta med, inte på det företaget ivartfall då vi inte fick en komplett matkasse och ett fruktansvärt dåligt bemötande vid leveransen!!
Mitt mail har de inte heller reagerat på ännu..

Hur som så fick jag ett sms förut angående leveransstatusen av min matkasse.....???!!

*





*

Jaja haha :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0