Find some motivation!

När jag var i Thailand över Jul och nyår hade jag med mig 2 par jeans shorts. Dessa passade utmärkt hela de 3 veckorna. I slutet tyckte jag dock att dessa här satt liiite tajtare än när vi åkte ner..

*

Hemma igen vägde jag mig nästan direkt och vågen visade stadiga 66kg, precis som när jag åkte så upp i vikt hade jag trots allt inte gått..

Men det var i Thailand jag bestämde mig för att ändra min livsstil drastiskt. Äta nyttigt, motionera, sporta, osv..

Nu, 5månader och 3 veckor senare är jag här:
63,9kg
-4cm midja
-5mage
-3cm lår
-5cm byst
+/- Rumpa...(?!?)

*

Sist jag var såhär SMAL var precis när jag slutade amma William som antagligen åt upp hela mig, men det fanns ju inte en enda muskel i min kropp som var så sliten å trött efter Gallstenen och operationen.
Jag var smal men hade ingen frisk kropp!
*

Jag har nu byggt upp en hel del muskler under min resa vilket känns i hela kroppen. Redan när jag väntade Thor var jag såå taggad på att börja kötta igång den här kroppen så den blir frisk, stark å kry. Men när Thor föddes började ett annat helvete. Det var då min mor stack till Tyskland med mina två minsta syskon och allting vändes uppochner!! Brorsan tog studenten och vi försökte på något vis att få honom en så "normal" och minnesvärd dag som möjligt. Om vi lyckades? Vet jag inte, men han lär ju inte glömma den ivartfall..

*

Så efter Thailand kände jag, skall ett nytt kapitel i mitt liv skrivas!

NU:
Jag orkar mer, mår bättre, går mycket mer upprätt, sover bättre (när jag väl får sova..) och har myyycket mindre eksem! Egentligen endast på halsen men dem får väl vara där tycker jag. Är så otrolig nöjd för övrigt så jag får njuta av det istället :-)
Ofta hör jag hur knäpp jag är som springer eller cyklar flera kilometer..

SERIÖST, vi har fötter och ben ab en anledning! ;-)
BILDBOMB:



*



*



*



*



*



*



Det hela handlar inte om att BANTA IHJÄL SIG utan om att ÄTA RENT, RENSA KROPPEN OCH RÖRA PÅ SIG!!

*



*


Jag ska leta upp mer före-efter bilder. Efter William och efter Thor å så ;-)

*

Jag köper int :"Jag har inte tid!" eller så
BULLSHIT!!
Du kan träna röven när du borstar tänder, träna rygg å mage när du leker med barnen, gör bara genomtänkta å rätta rörelser när du rör dig så har du gjort NÅGOT istället för INGET!! ;-)

*

Och för er som inte visste det så är jag ensam med två barn måndag till torsdag! Gym är inte att tänka på ;-)Ändå klarade jag mig ända hit ;-)

KEEP GOING
KYSS <3


Kommentarer
elin

Du är så himla duktig Sanja! Önskar jag hade en gnutta av din motivation. Kanske kan du ösa på mig lite i sommar? ;)

2013-06-03 @ 20:45:01
URL: http://livetpalundstorpet.blogg.se
Katt

Gaaaah Sanja, du är så jäkla duktig! Helt otroligt vad bra man kan vara :) Keep up the good work! Puss

2013-06-03 @ 20:46:53
URL: http://alexanderdominic.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0