Cykla med William









Idag sa William att han absolut SKULLE med mamma på cykeln, ja då fick det bli då :-) Gött med lite extra vikt å kämpa med!! Vi hamnade ca 400 m bakom en sån bil som plockade upp vägpinnarna och det var bra. Nere i Skee skildes våra vägar. Men när vi hade kämpat oss upp över kyrkans backe så hamnade den bilen typ 300 m bakom oss igen vilket gjorde att William blev helt till sig och skulle titta bakom hela tiden :-) som tur var såg vi en och annan traktor efter vägen så han la fokus på dem emellanåt :-) även hästar, rådjur och kossor blev en attraktion.

Vi hjälpte aäven en herre som hade fått bensinstopp och lånade ut min mobil, tappade nappen så vi fick vända och leta. Som tur var hittade vi den. Det var en fantastisk tur och sååå skönt att göra av med all energi och frustration som jag samlar på mig här under dagarna!!

Jag mår verkligen inte bra av att trampa runt å denna cirkeln här utan att komma mig visare :-S

Usch!!



Nu tar jag mig en tur in i duschen och sen fördriva resten av dagen på Nordby!! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0