App Tips!

Mina tre favoritappar (förutom musikapparna)

*




Den gröna, ShapeUp Club /gratis versionen för kosten.

Den är väl egentligen till för att redovisa hur mycket jag äter av vad å så, vilket jag körde stenhårt på i ca 3 veckor i vintras, men nu har jag lärt mig ganska mycket utantill och den används nu mest för att slå upp enstaka saker, vad dom innehåller eller når jag har en dålig ätardag och för att hålla koll när jag komponerar lite olika recept när jag provar mig fram i köket :-)

*

Den färgglada "Daglig workout" Använder jag då när jag tränar inomhus på mattan. gratisversionen här också då man får själv starta om varje workout om man vill köra ett pass på 3-4 omgångar :-)
Men det gör ju inget.

Använder mig en del av Youtube också då när jag behöver lite nytt, lite utmaningar ;-)

*




*



Den tredje appen är då RUNKEEPER!! Den håller reda på hur långt hur snabb jag sprungit osv :-) även förbränna kalorierna men det litar jag inte riktigt på då alla kroppar förbränner olika och har olika MaxPuls!


*





*





*

Hoppas du förstår ;-) Good Luck!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0