Skärpning!

Longtail boat at Poda Island  Dec. 2012
 
Nu har jag legat på latsidan med bloggandet igen :s
Men lat har jag verkligen inte varit! 2 Barn tar verkligen all tid som finns, aldrig sover dom middag samtidigt och egentid är något man får önska sig av Jultomten (som inte finns..)

Men nu har jag ju faktiskt precis varit på en 2 veckors semester i underbara Thailand tillsammans med min kompis och hennes föräldrar, så tid har jag ju haft egentligen ;)

Jupp, barnen och gubben lämnade jag hemma (och gissa om jag njöt.. ;))
det var faktiskt J som unnade mig denna resan så mycket, att han betalade den åt mig. (Nej, jag tror att han behövde lite semester ifrån mig egentligen, haha)

Nu är jag dock tillbaka i vardagen. Eller ja, mer i verkligheten än i vardagen. Men det ordnar sig nog snart :)

Välkommen tillbaka säger jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0