sleepless again..





Jag vet inte hur vi bär oss åt men det med att få ungarna att somna om utan att bråka verkar hopplös. Hade jag inte haft ett jobb att gå till varje helg hade jag inte haft något problem med att ta barnen själv när dom vaknat. Men jag blir lite uppgiven och frustrerad när jag natt efter natt, helg efter helg sitter vaken med barnen medans andra sover.

Under veckan när jag är mammaledig så kräver jag aldrig av J att han ska gå upp på natten om det inte är absolut nödvändigt..

Så det borde vara tvärtom när jag jobbar på helgerna, eller tänker jag fel??

Tur jag börjar sent idag.

God Natt igen, eller God Morgon??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0