Nya vyer!

Jag har gått och planerat detta länge och nu kunde jag inte vänta längre.. Jag har möblerad om IGEN! Denna gången slog jag på stort och bytte plats på vardagsrummet och fin&hobbyrum. Nu blir vardagsrummet betydligt mindre men mycket ljusare eftersom förmiddagssolen ligger åt det hållet :-) och med min framtida altan kommer rummet bli perfekt. :-)





I det andra rummet har vi nu finrummet och leksakerna tills vidare :-)

John vet inget och kommer säkert bli lite Depp på mig eftersom tvn och allt står kvar i det andra rummet och han måste flytta det när han kommer hem. hehe men Annars tror jag han kommer gilla förändringen i det hela :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0