no more eksem!

Hoppas alla ni är friska och glada där ute :-)
Uppdatering mitt i natten.. De översta bilderna är tagna innan jag tog ut staven i torsdags och de tre nedersta är tagna nu ikväll, lite drygt 30timmar senare :-)

Äntligen är dom borta!! Mina vidriga eksem. Ett tag nu hoppas vi :-)



Köpte mig en (ganska dyr) fuktcreme i torsdags också "en creme som hjälper när ingenting hjälper" enligt dem själva. Jag tycker den är ok men klarar inte av min huds fuktbehov. Måste smörja in ansiktet flera gånger om dagen, jag får bli duktigare på att dricka mycket vatten istället ;-)







:-D

God Natt och klia inte ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0