Frukost time igen

Idag skall ni få se resultatet av rums bytet hade jag tänkt :-)

Frukosten är avklarad, vilket nuförtiden inte alls går så smidigt som förr då William fått en egen liten vilja nu som jag ännu inte vet hur jag ska hantera. Men det ordnar sig :-)
Thor är på sin gamla glada bana igen och äter mer än någonsin så nu kanske han nuddar 10kg sträcket??! :-) Har varit en 3veckors tung resa med tänderna men nu är dom två framtänder i överläken också ute och han har inte ont av att tugga eller suga på napp eller nappflaska längre.








Eksemen har blivit värre inatt så nu åker p-staven ut. Antar att det är hormonerna som ställer till det men det återstår att se.


Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

stilla min nyfikenhet nu!! ;)
vill ju se rumsbytet :D

KRAAM från mia

2013-02-09 @ 17:52:02
URL: http://miatobbe.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0