Fotbollsgolf & Korvgrillning





Jobbhelgen är över och det betyder att eksemen och klådan är/var som värst igår, söndag kväll.
Jag har varken tid eller tålamod att sitta lugnt och vänta ut läkningen av dem så efter ett saltbad och rikligt med återfuktande kräm fick jag till slut dränka kroppen i kortisonsalva för att kunna fungera här hemma och sova ordentligt

Jag gillar verkligen inte kortison eftersom det förstör huden annu mer men jag verkligen ingen annan utväg i sådana lägen.

Nog om dem






Upptäckte att kaffeburken nästan var tom nu när jag gjorde mig en kopp, den var då full i fredags. Betyder att någon var väldig kaffesugen och i stort behov av koffein, ensam med två barn hemma. Livet är lite hårdare mot vissa ;-)









I lördags stog det korvgrillning och FotbollsGolf på schemat, bollen jag köpte efter jobbet påminner lite om någon här hemma tycker jag, eller hur? ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0