Feb. 14, 2013




Idag har vi varit runt lite överallt. Bland annat har vi varit hos fina M och V och lekt och busat.
Igår uttalade jag mig (ganska stolt) framför John om hur nöjd jag är med min kropp och dess former. 64,4kilo nu och jag trivs!
"njah, fem kilo kan du väl tappa till tycker jag!"
Heh, tack där ;-)

Nu är jag så trött så jag inte vet var huvudet mitt står.. Har tagit eb tablett mot klådan (eksemen är borta nu men klådan är kvar) och den blir man väääldig trött av. Otrolig trött så jag kommer att sova som en bebis inatt. Imorgon väntar BVC

DESSUTOM ÄR DET JU ALLAHJÄRTANS DAG IMORGON :-D hur firar ni? :-)



Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

du som är såå fin i kroppen!!
& huvudsaken är att du trivs :))


KRAAM!

2013-02-16 @ 21:28:54
URL: http://miatobbe.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0