Brun är syndens färg





Choklad har jag stoppat i mig idag så det räcker för 4månader. Men när hjärtat ställer sig och rullar chokladbollar till mig före jobbet kl 5 på morgonen så är det oförskämt att inte äta dom. :-)


Dessutom så var dessa väl behövligt eftersom jag höll på att gå under av frustration några gånger här hemma. Älskade barn :-)


Alla mina tre killar har somnat före kl21 nu och jag skall snart göra der jag också, skall bara... ;-)
Nej, jag skall läsa boken i sängen, imorgon är det jobb kl8 som gäller :-)

God Natt på er <3


Kommentarer
elin

Gott det såg ut! Men varför börjar ni jobba så tidigt? :)

2013-02-15 @ 10:06:41
URL: http://livetpalundstorpet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0