New In!



*

Bästa hudvårdsprodukter som finns, min känsliga hy är verkligen mycket bättres än vad den har varit!!

*



*

Även nytt schampo fick det bli, en för just känslig hårbotten eftersom jag har lätt att få eksem av vanlig schampo. Och den är hur bra som helst!!

*

Har inte hunnit att uppdatera förän nu. I fredags var jag hos min fina vän Johanna i hennes salong och fyllde på mina fransar. Vilken lyx att få vakna på morgonen och se fräsch ut, hur sömnlös natten än har varit med gnälliga barn å kissnödig hund.. ;-)

*
Just för tillfället befinner jag mig i Göteborg på Fitnessfestivalen så det kommer antagligen dröja med nästa inlägg ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0