Fitnessfestivalen 2013

Helgens fångst: Prisvärda varor, ett nytt träningslinne, massa info och en del Goodiebags ;-)

*

*







*

*

Det har varit två fantastiska dagar med ett gäng fantastiska personer! Inspirerande, peppande å lärorikt.
En upplevelse jag sent kommer glömma, en värld och livsstil jag längre drömt om och äntligen har hittat!!
De här dagarna har varit början på en ny resa, precis som jag hade väntat mig och som jag hade hoppats på!

Nu vet jag definitivt vad jag vill syssla med och jag hoppas innerligt att jag INTE behöver vara ensam på den vägen längre utan att jag får det stödet, den pushen och inspirationen jag behöver och förväntar mig av mina nära och kära!!

Gemenskap är så viktigt

Tyvärr blev det dåligt med bilder tagna då min mobil är som den är.. Vi har gått på mässan hela söndagen (jag mina 14cm klackar) och sett på CBB vilket var en mäktig upplevelse.
*

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0