Inte så bra..

Halvvägs på min springtur igår så märkte jag hur djup träningsvärken verkligen satte sig i låren å rumpan.. körde intervaller i lördags efter springturen å lite styrka därefter ute på gräsmattan å provade lite nya moves :-) det gav verkligen resultat!!

Men idag mår jag faktiskt desto sämre.. träningsvärk så änglarna sjunger å jag hade otroligt svårt att sova bekvämt pga denna. inte heller spratt jag upp ur sängen utan rullade ur den :-P haha illa :-)

Jag har också märkt att allergitabletterna jag tar försämrar min kondition nått så fruktansvärt å jag blir helt dåsig av dem. Igår snubblade jag ständigt över mina egna fötter å drog huvudet rätt i ett antal spjut som kläderna hänger på.. flera gånger om.. Då var jag rätt trött på mig själv :-P

Men nu ska jag förhoppningsvis kunna dra ner på tabletterna något. Förbannade Gråbopollen!!!

MAKE YOUR CHOICES AND LIVE YOUR DREAM! <3

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0