Håller formen!

Trots att jag denna veckan inte kunnat träna (inte får..) är jag nöjd över vad vågen visar. Jag har otroligt svårt att stå still i kilona när jag inte tränar utan brukar skena iväg ganska lätt 3-4 kilo uppåt då jag är ett matvrak ;-) men jag har orkat hålla mig i skinnet gällande matintag och det är ett stort steg för mig!! :-) Och nej, jag vill inte banta eller något. jag vill hålla mig på mina 64kilo och omvandla fettet till muskler! Siktar verkligen inte på att bli ett benrangel med storlek 34/36 å noll stabilitet i kroppen ;-)

*





*

STRONG IS THE NEW SEXY!

*

Mammamagen har jag också börjat inse att den helt enkelt bara får hänga där den gör!! Jag är ju inte 17 längre ;-) Tur att den inte alltid syns på bilderna dock ;-)

Ha en finfin dag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0