Nya Personbästa





6,9km på 1h 18min med 10kg Thor på ryggen och 15kg William i vagnen!
Mot slutet blev mini väldigt rastlös där bak..
Men imorgon kör vi samma sträcka igen :-D
Efter maten så körde jag även lite styrka och invigde min "nya" yogamatta :-)



Och visst är det roligare att kommma igång med snygga träningskläder! ? ;-)



Känna fantastiskt! Om bara barnen kunde lära Sig att sysselsätta sig själva en stund hade det ju varit perfekt. Men idag fick det bli lite lek blandat med träning :-)

Jag hoppas verkligen att jag får ihop träningen nu framöver. Båda pojkarna är inne i en fruktansvärd kläng och gnäll fas och det suger ju verkligen ALL energi ur mig och tålamodet tar slut fort!


Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

åh va duktig & hurtig du e!!
tänk om en annan oxå kunde va de :/
Men har absolut ingen motivation alls, till nåt!
Är inne i en dålig fas :/


Svar: Snart kommer du få tillbaka orken Mia, snart <3
SanjaLilli

2013-04-08 @ 19:24:03
URL: http://miatobbe.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0