Fartfull helg

Här hemma har det varit ganska lugnt men på jobbet har det varit desto mer :-)
Jag har sällan känt mig så duktig och kunnig på mitt jobb och nu tror jag att jag har koll på precis alla plagg och då känner jag mig mycket mer självsäker direkt! :-) Synd att det alltid är en hel vecka emellan jobbpassen..

Nåja, annars har det varit lugnt hemma, eller lugnt för att vara oss.

Nu väntar en dag med en del småsysslor. Skall posta Inbjudningskorten till Thors kalas (jag vet verkligen inte varför jag stönas med att pyssla ihop kort till alla varenda kalas..?? Sms är ju "nya grejen" har jag förstått!!)

Sen skall det äntligen upp en del bilder på väggen hade jag tänkt. och ikväll skall jag handla. Däremellan blir det gos å lek med mina hjärtan så klart :-) lite roligare nu när Thors "tandvärk" är över igen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0