Ensam är starkast!?

Jag undrar det. Jag hinner med såå mycket mer när jag är själv med barnen under veckorna än när vi var två.
Kanske för att jag kan köra på på mitt eget sätt utan att behöva dubbelkolla tre gånger med någon annan..

Det som är jobbigast är nätterna, definitivt!
Jag städar och fixar oftast efter jag lagt pojkarna, gör sånt jag inte kunnat göra under dagen och kommer då sällan i säng före 12.
Det är då dom turas om med att vakna och skrika.

William verkar drömma dåligt då han oftast skriker efter mig med en skräck i rösten som om något allvarligt hade hänt, men vill oftast bara att jag sitter bredvid sängen tills han somnat om. Ibland babblar han något konstigt som jag oftast inte riktigt kan förstå. .

Thor har någon sorts nattskräck, haft sen han var liten (mm bebis), så han kan bara börja skrika som en stucken gris utan anledning. Och så håller han på i flera minuter :-( Ibland vet jag inte vad han vill när han bara vaknar och är ledsen.

Men det går att räkna dom "bra nätterna" som man fick somna när man var trött och inte vakna förän man gör det av sig själv och det var dom nätterna i Thailand ;-)


Just nu e de nån som skiter hör ja.. uff tröttsamt :-P

Gonatt :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0