Blåa Vimplar "Handmade"

 
Jag har hunnit och lyckats att ta några bättre kort på vimplarna :) Jag blir så besviken när dom blir så otroligt tråkiga på korten när dom i själva verket är sååå grymt snygga ;) Jag är så otrolig nöjd med mina lite uddapyntade vimplar så :)

Inredningen av Thors rum kommer att gå väldig sakta dessutom och det känns ju lite tråkigt, men jag skall lägga in en bild på en liten början :)
 
 
Så ser ni ju också lilla piltongen sussa i sängen ;) Om ni tar en närmare titt på lampskärmen i mitten av fönstret så har jag även gett mig på den och gjort en liten "make over" på denna. I stil med vimplarna då men jag måste erkänna att kameran jag har är HELT värdelös så därför kommer ni inte kunna se dom små fina detaljerna tyvärr..
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0