Utkast: Feb. 29, 2012

Nu är jag sisådär halva månadslönen fattigare, men Lille Wille har nya snygga kläder eftersom han visst hade tänkt sig att växa till sig igen ;-) Sedan hittade jag dom perfekta "åka hem" kläder till Liten och "blivit storebror" till Prinsen :-) Även ett efterlängtade Citronträd fick jag handlat på Växtriket så nu är jag lycklig :D Själv väntar jag nog någon månad med att köpa nya kläder, men jag vet redan vad jag skall köpa till mig i sommar :-)
 
Hittade ett något äldri utkast, lite lustigt att det blivit liggandes eftersom jag var så himla exalterad över att berätta om mitt citronträd som jag älskar såå (och som har fått 2 stora citronfrukt nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0