Barnfri pysselkväll

 
Vet ni, tanken av att jag borde göra om den här bloggen till en ren pysselblogg har slagit mig ett antal gånger den senaste tiden.. eller starta om på nytt?
Nåja, under tiden jag funderar fortsätter jag bara med det jag gör. Inatt var jag otrolig dålig, hade skyhög feber och hostade så hort så jag har träningsvärk i magen.. Tidigt imorse kom J hem från jobbet i Karlstad och tog hand om barnen så jag kunde vila ut och sova.. På eftermiddagen efter vi alla hade ätit tog han med sig barnen till sin syster och bad mig göra något som jag kände för, en riktig SanjaKväll för att få upp humöret igen.

Kan ni gissa vad jag gjorde i 3 timmar om inte baka eller möblera??
Precis :)
 
 
 
 
 Jag tyckte att dom vita lådorna hade blivit lite tråkiga i utseendet då dom har blivit ganska slitna under åren och jag hade faktiskt tänkt länge att göra om dom lite istället för att köpa nya..
Att göra om är ju nästan som köpa nytt, bara lite billigare och man kan få dom precis som man vill ha dom :)
I dessa lådor förvarar jag alla mina scrapbookingprylar.
Glasburkarna bredvid är fyllda med värmeljus, Pasta & Kaffe.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0