Adventskalender, Ljusstakar och annat pynt

Jag får verkligen hålla mig i tyglarna så jag inte börjar julpynta före december! ´Det är såååå svårt eftersom jag så gärna vill vill vill börja pynta, helst igår :)
Men grejen är att William nu på söndag fyller 2 år (ja, hela TVÅ ÅR!) och det skall han få göra först, innan det blir Juligt här hemma tycker jag :)

Jag minns så väl den mysiga känslan på både BB och förlossningen men all julpynt dom hade börjat med att sätta upp när vi var inne och födde William den där torsdagnatten, och när vi åkte hem på söndagen var allting mysigt adventspyntat hemma och vi firade vår första advent som Familj *vilken känsla*
Ja, men nu får jag alltså inte pynta ännu tycker jag :)

Sedan har jag bestämmt mig för att pyssla ihop en Adventskalender själv vilket ni kommer få se här sedan. Jag gillar inte dom man köper i matbutikerna och chokladen man proppar i barnen så jag skall fylla den med nötter, russin och torkade bananer :) Om inte annat så är det ju nyttigare för J och mig också :)
 
Till sist skall jag pyssla ihop Adventsljusstaken, åh jag vill börja NU!! <3:)
 
Här får ni några kort från dagen så ska jag tacka för mig, Nattinatt ♥
 
Williams lilla fina fläta, han älskar när jag grejar i hans hår och det resulterar då oftast i en och annan tofs ;)
 
Thor sussade gott på sin ofödde kompis ♥
 
och nu är två trdjedelar av vaccinationen avklarat. Det återstår nu bara en till och sen bär det ivag om 5 veckor :D yeeeey!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0