Väskorna är packade..


och om jag kommer ihåg att packa in även denna boken, garn, sticknålar och virknål, så skall jag försöka mig på att börja sticka eller virka något till bebis eller William, om tiden finns vill säga :-)

så nu ska jag bara placera allting systematisk i bagaget så resesängen också får plats! Det blir en spontan liten tur upp till lilla Arvika för att ta hand om sjuka syskon i några dagar. Så jag var tvungen att hoppa över Tjejkvällen i Uddevalla som jag faktiskt hade sett fram emot en längre tid. Helt utan barn å gubbe, men det kommer fler tillfällen får vi hoppas :-) Tyvärr får pappa J stanna hemma och jobba. Men det njuter han nog av, lite egentid hemma på kvällarna ;-)
Alltid lika trevligt när mina syskon får träffa sin lille systerson William :-) Det är ju tyvärr inte så ofta.. Men nu måste jag skynda på lite eftersom tiden verkar springa iväg nu. Tidsoptimist som jag är hade jag tänkt mig att åka vid 11 tiden, men det blir nog närmare 12 skulle jag tro nu när jag ser vad klockan har blivit. Behövde bara ta en liten paus från allt packande och springande i alla trappor med en vild bebis i magen och sammandragningar som aldrig vill ge sig. Så det får bli en liten kaffekopp innan jag fortsätter :-) William har vevat igång tvn i sovrummet och ser på pappis favoritserie "The Big Bang Theori" under tiden :-)
Ha nu en underbar dag alla så kanske vi ses ute på vägarna, KRAMAR



Kommentarer
elin

Stannar du länge i Arvika? :)

2012-03-13 @ 20:32:27
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0