Tygkorgar


Helt underbart att äntligen ha fått sparkad igång min alldeles egna Husqvarna Viking jag fick i födelsedagspresent (för 5! månader sedan)
Och tyget jag köpte på Stoff & Stil är jag så otrolig nöjd med så det kunde inte blivit bättre! :-)
Den här korgen är långt ifrån perfekt, men det blir säkert ett par stycken till så efter 3 eller 4 stycken borde jag ha fått in rätta svängen i detta. Inte illa för att vara den allra första.

Och här då ifrån andra hållet. Imorgon gör jag en till, sedan skall båda pryda min pysselhörna och gömma alla små saker man inte vill se men ju måste ha ;-)

Nästa projekt är nu vimplar till Williams rum och någon kudde. Äntligen, som jag har längtad :-) Detta får avsluta en händelserik dag.
KRAMAR ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0