Sol sol sol

Det har vi tankat massvis idag. Jag sprang runt i bikini större delen av dagen tror jag så varm var det. Eftersom vi har sån tur med det mesta så har givetvis vår termometer gått sönder efter bara 3 månader.. Så hur varmt exakt det var här hemma vet jag tyvärr inte, men högsommarvärme och gassande sol hela dagen klagar vi intge över. Inte ens som höggravid :-)

Lilla Fisen har vandrat runt på gården och inspekterad alla höbalar, lika spännande varje gång tror jag. Och traktorn, traktorn har han gått runt på ett X antal gånger så jag tror att den blev lite yr där ett tag :-) Härligt att kunna vara ute så hela dagen och leka. Min lilla älskade William! Jag blir så andfådd av att bara gå ner till brevlådan med all den foglossningen och sammandragningar som kommer så fort man rör på sig.. Slutspurten, det är bara 28 dagar kvar ;-) Så jag skulle helst vilja haft staket runt hela gräsmattan så fort som han springer ner till vägen hinner inte jag efter alla gånger..

Imorgon skall William vara hemifrån för första gången en längre stund, för att träna lite inför när förlossningen drar igång så vid 11 tiden kommer hans faster och hämtar honom. Är nog inga större problem skulle jag tro. Det är mest jag som måste försöka sysselsätta mig rejält för att inte åka och hämta honom redan efter två timmar, haha!

Gonatt från lilla magen och mig, KRAM




Magen och jag ikväll - 36 fulla veckor igår. Hoppas på ett riktigt kort imorgon :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0