I solväggen just nu..

Jag hoppas alla ni där ute har haft en strålande helg
och har mumsat ordentligt med våfflog igår! :-)



Här har vi suttit ett par timmar nu, lilla magen & Jag! Solat, lunchat och tittat på vad lilla William hittar på här ute. J var tvungen att lämna kvar traktorn här uppe på bilparkeringen eftersom lilla William är så glad i den att han hittills alltid har sprungit ner till ladugården för att se på traktorn så fort vi har kommit ur dörren.. Men nu behöver jag inte springa runt efter han längre tack och lov :) Det hade nog inte varit något som helst problem annars om man inte hade varit höggravid, ont av foglossningen och varit konstant kissnödig :-p Men nu håller han sig alltså här uppe vid huset det lilla busfröt ♥

Jag måste bara berätta fort att Citronträdet ni ser på bilden ovan, står vanligtvis i hallen och blommar för fullt just nu så det luktar ljuvligt om denna. På dagen står den numera ute här i solhörnet. Första varma dagen förra veckan ställde jag då upp dörren redan efter frukost eftersom solen var så varm. Tänkte inte mer på det då men efter ett tag så tyckte jag det var lite för tyst om William som skulle leka med sin traktor, och det brukar ju låta massa "brrrrrrr" om honom då. Men inte just då så jag gick ut till hallen för att sedan nästan få mig en hjärtattack!! Ett 20 tal Bi fyllde luften kring Citronträdet och fönstret var bokstavligen täckt av kringkrypande små Bi, och mitt upp i hela attraktionen stod då lilla William och bara gapade.. Hjärtat satt verkligen i halsen på mig och jag visste inte vad jag skulle göra!

Det var  inget mer än att ta tag i den stora tunga krukan och bära ut trädet och hoppas på att man inte blir stucken. Så från och med den dagen står trädet ute när det är fint väder och jag vill ha dörren öppen.. hehe :-)

Spännande :-)

Ha en underbar eftermiddag KRAM ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0