I BBväskan..


Nu är det bara 7 veckor kvar och jag har redan packat väskan till en liten Vårbebis, på bara 2 minuter..

Kläderna är köpta på KappAhl (Newbie kollektionen)
Sockarna är köpta på H&M

Sist tog det flera dagar och väskan stog redo redan 2 månader innan BF. Jag planerade länge, gjorde listor, lusläste sidor på nätet om rekommendationer, bloggar och annat trams. Till och med J skulle dubbelkolla fem gånger om att den innehöll allt som "är bra att ha med"!
För er som är nyfikna hur den första BBväskan såg ut kan kika här :-)
Men nu när man vet att man inte behöver mer än 1-2 klädesplagg föratt man får blöjor, olja och vårservetter för hemvägen på BB, så gick det betydligt snabbare ;-)

Men viss var det en otrolig upplevelse att få packa den allra första BBväskan helt själv! :-)



Kommentarer
Maria B

Jätte fina kläder du köpt!! :) Newbie kollektionen är verkligen heeelt underbar! Nu är det inte långt kvar tills bebisen är här..Spännande!:) kram / mia

2012-03-07 @ 12:55:33
URL: http://miatobbe.blogspot.com/
elin

Åh va kul att du börjat blogga igen. Jag hade missat det och fick gå in och läsa allt du skrivit sen februari :p Har gått in såå många gånger de senaste månaderna och blivit besviken för att du inte uppdaterat. Va ju så himla längesen vi pratade nu, när jag inte har facebook. Jag har bytt anv.namn och lösen på min blogg med. Anv namn: nilenilsson och lösen: elinnilsson1989



Gött o se att du mår fint! Och jag tror det blir en flicka den här gången :)

2012-03-11 @ 12:45:26
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0