Ett litet Hej en söndag morgon!


Livet är ingen dans på rosor!
Ser ni dom enorma ögonringarna??

Jag hoppades slippa sådant denna graviditeten, men ikke. Gårdagen var nog den hittills sämsta dagen i denna graviditeten! Förvärkar utan dess like. Jag har, inte ens  med William upplevt en sådan smärta. Men alla är ju olika. Natten var något lugnare men absolut inget att skryta med! Det är 5 veckor kvar av denna 40 veckors perioden men själv tror jag på runt 3 veckor.. Klockan 5 imorse knäppte det till och jag var klarvaken. Hade av någon anledning fått lite panik om att något inte låg rätt till så jag gick runt lite i huset och kollade, kikade in hos William och stoppade om honom igen, en sväng på toan och fyllde på min vattenkanna som jag hade placerad vid sängen, och även hunnit tömt.. Jag dricker som ett odjur och igår kväll stoppade jag i mig det mesta jag fann i köket som var ätbart.. Uh så konstig jag kände mig i kroppen.
Men idag känns det lugnare även fast jag känner rätt hårda sammandragningar..
Men i eftermiddag skall jag och William åka och hälsa min mormor & morfar välkomna hem till sverige :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0