Bloggpaus igen? Vad vill ni läsa?

Det lutar emot det. Jag har ingen lust att enbart skriva och inte kunna sätta in bilder över huvudtaget! Jag har inte en enda fungarende kamera i mina ägor.. Jag tror nämligen inte på attt mitt liv är såpass intressant att det skulle ge mig något att varje dag skriva om det som hänt. I alla fall inte det jag vill berätta.. Självklart händer det allt för mycket varje dag och jag skulle kunna skriva flera inlägg om vad jag faktiskt går igenom just nu, men jag är då ingen "hänga ut mig själv och tyck synd om mig" person. Livet är som det är! Den svåraste dagen hittills är nog faktiskt just idag. Ibland undrar jag hur livet hade varit om jag inte hade varit en sådan enorm känslomänniska..?!

I eftermiddag skall jag till frissan igen och få färg i håret, det skall bli skönt. Sedan får jag avboka vår planerade Familj & Gravidfotografering som vi skulle gjort imorgon. William är fortfarande snorig och hängig, det gör sig kanske inte så bra på bild och är inte alls kul när man är sjuk. Sedan finns det faktiskt inte så mycket till familj att fota om jag skall vara ärlig. Som så ligger det till.

Ha en underbar dag i vårsolen så skall jag gå och tvätta tvätt, packa kartonger och vårda en sjuk ettåring!
KRAM♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0