Baby & Barn 2012

Imorgon bitti hittar ni oss i Göteborg! En dag senare än planerad men till Baby och Barn Mässan skall jag iår i alla fall! :-) Jag har fortfarande lite svårt för den nya/ gamla kameran. Jag får den sällan att fungera (hur får jag in korten på datorn??) Inte heller har jag tid att i lugn och ro syssla med det heller tyvärr.. Penslarna och rollern har gått varm i flera dagar och man får passa på när energin finns tillgänglig :-) Jag hoppas dock att få ordning på detta och kunna bjuda på en del kort i början på veckan. Tills dess får ni ha det så underbart och njut av det underbara vårvädret! Puss


Kommentarer
Josefin

ååh jag är så ledsen att jag missade denna! men kunde inte gå runt på mässan just nu. Hörde att den var jättebra!

2012-03-06 @ 14:38:48
URL: http://blivandemamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0