Sjukling x 2


Jag bjuder på några kort av förra veckans fina promenader


Här har vi gått och blivit riktigt dåliga, William & Jag.. men även J har fått en släng av det, vad vi nu har.. Med det går inte riktigt att sätta fingret på vad som är felet faktiskt.. Sedan i måndags har jag haft feber till och från. Det känns som om jag har någon sorts infektion i kroppen.. Ögonen svider och rinner, är lite halvtäppt i näsan som svider och rinner den också och halsen är  öm.. William är i det stora hela egentligen bara snorig och har mindre matlust och gosar mer, mycket mer än vad han brukar. Det kan ju iofs vara tänderna också..

Det är nästan omöjligt att hålla mig vaken. Det känns som om jag har ögonringar som räcker ner till knävicken om jag skall vara ärlig.. Gårdagens utflykt till Nordby var nog inte heller det bästa att hitta på när man känner sig såhär men jag var bara tvungen att komma hemifrån och träffa människog (som jag faktiskt kan kommunicera med!)

Att J skall jobba över idag igen gör mig också lite halvledsen då jag helst av allt vill gå och lägga mig och sova. Då skulle J kunna leka med Lillen istället. För just idag är jag nog inget vidare leksällskap och det får jag alltid så otroligt dåligt samvete för!! Som när jag mådde så himla illa i början av den här graviditeten så var soffan, toan och tvn mina bästa vänner medans William fick sysselsätta sig själv allt för ofta tycker jag.. Usch vilket dåligt samvete jag har.. :s
Och nu sitter han bredvid mig och ser på Biggest Looser och ser ut att dö av tristess, stackarn. Nej, han har somnat..
Lika bra att ta tag i tvätten och veden nu när han inte kan snubbla efter :p
Jag hoppas ni har en bättre dag än mig. Fint väder är det också men inte ens det lockar mig utanför dörren idag, då är det illa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0