Rubrik Saknas

Jag har hittat en kamera som fungerar :-D även mobil har jag fått tag på igen så jag börjar känna mig hel igen! Doch finns det i nuläget ingen sladd till kameran så dagens underbara Leka-Ute-i-Solen-Kort kan jag inte ladda upp.. och Telefonboken i mobilen är TOM. Det får duga med ännu ett äldre kort men vad gör väl det när man har världens sötaste groda till unge :-)

Kort och gott om idag så vill jag bara skrika av glädje och gråta av förtvivlan.. Gravidhormoner? JaTack!! Dagen har ju varit otrolig fin ute i det härliga vädret. När William sov middag fördrev jag tiden med att måla hyllan här hemma, dumt egentligen eftersom jag ändå inte kommer att ha någon glädje av denna i framtiden men ett tidsfördriv var det ju :-) Kvällen blev däremot mindre lyckad, J kallade mig för ett psykbryt (väldigt peppande för övrigt) och William körde upp en antenn i ögat på mig så min kväll har varit mer än deprimerande.. Sedan skulle jag ringa "någon kompis" för att kanske planera in en liten kompisträff med bara lite GirlTalk och de ene å de andre.. Men när jag väl började bläddra i den nya mobilen och tänkte ringa den första personen jag känner för så var ju telefonboken ganska tom.. -.- och dom som ligger kvar bor i GrannLänet så det blir ju ingen eftermiddagsfika precis.. Ännu en helg att tillbringa instängd på Landet utan kompisar, är det ingen som saknar mig??

Jag skall masa mig till rätta här på soffan och blunda några timmar och hoppas på finare tider.
GoNatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0