Philips Juicemaskin HR1871/00

Om JuicemaskinenDen här juicemaskinen pressar ut ännu mer juice ur frukt och grönsaker. Rengöringen är enkel tack vare den innovativa silen som rengörs snabbt och den inbyggda fruktköttsbehållaren. Unna dig hälsosam, hemgjord juice varje dag!

Jag har genom Buzzador fått köpa den här underbara Juicemaskinen från Philips till ett mycket förmånligt pris, 999kr istället för 1999kr och skall i gengäld prova maskinen, berätta/ blogga och sprida mina uppfattniingar om den.
Jag har så klart provat denna direkt jag hade hämtat ut maskinen och på vägen hem handlade jag lite extra med frukt så inget kunde stå ivägen för premiärjuicen :)
Den är ganska stor i sig men otrolig smidig att använda och rengöra. Inte heller hade jag förväntat mig att den skulle väsnas så lite som den faktiskt gör! Jag provade Äpple, Apelsin och Kiwi till att börja med. Jag lovar att denna Juicemaskinen kommer att användas mycket. Det följde även med ett litet recepthäfte med 10 olika blandningar som skall provas under helgen. Sedan har jag också hittat jätte många olika recept på juicer och smoothies både i mina egna receptböcker och på nätet. Så från och med idag säger vi GOOD BYE till färdiga juicer och Välkommen, nya sunda JuiceLivet! :D













Tips

Buzzadorernas tips för (Philips Avance Juicer)
Titel Philips Avance Juicer
   
Tips Om man skalar frukten eller grönsaken innan man stoppar i den så kan \"resterna\" användas till smaksättning av sockerkaka, blev kanon gott. Har provat med äpple, päron och morot.
Tipsat av Haga-Eva

Titel

Ingefära

 

 

Tips

Kör i lite ingefära i juicen. Perfekt nu i vinterflekyldningstider. Vi har gjort på apelsin, äpple citron och ingefära. Känns väldigt nyttigt!

Tipsat av

emeliepamp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0